much done

Vad mycket jag har gjort idag. Vaknade halv sex och sen gjorde jag en väckning, efteråt blev det att somna om igen vilket inte var det lättaste. Hjärnan var på en annan planet så jag hade legat i kläder hela natten och med fickorna fulla och aldrig att jag tänke på att klä av mig eller plocka ut allting från fickorna. Men då vid lunchtid vart det att möta upp en Izabelle och umgåtts med henne hela dagen nästan. Lite papper har blivit påskrivna och skolan har fått mitt riktiga nummer om det skulle komma upp lite jobb. Nu är magen också full med grillad korv och potatissallad för att ladda upp inför att bli fin ikväll. Har ju en fin själ som ska ta hand om mitt hår ikväll. En behandling av det är det nödvändigaste! Underbart :)
Fast nu blir det att hoppa in i duschen så jag inte är en flottbomb då det väl gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0