överskattat

Hoppa in i duschen snart! Underbart skönt det ska bli och sen bara invänta 3½ timmars träning ikväll och se om jag verkligen orkar det. Återstår att se. Inga allt för stora förhoppningar för det kan gå åt fanders redan under första träningen. På de 3½ timmarna blir det tre stycken träningar. Gruvar mig lite faktiskt om jag ska orka eller inte då jag bara tränat en gång på 2 månader. Och då jag tränade innan det blev Lycksele så blev jag trampad på tårna. Och lillminsta tån den mår fortfarande inte bra. Finns en stor undran om jag fått en spricka i den. Inte helt omöjligt faktiskt.
Men att fara till sjukan det orkar jag inte. Lat är jag men jag har klarat av att aldrig fara på sjukan förr i mitt liv. Om det är en spricka så läker det igen tillslut förmodligen. Jag kan ju gå fortfarande :)
Nä dusch nu och sen tvätta lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0