spindel usch

Som jag letat som en tok, men nu är dom åthittade. Mina betyg! Betygen från gymnasiet. Dom kan ju vara riktigt bra att vet vars jag har dom om jag skulle behöva dom i jakt på ett jobb.
Håjaja... Nä gäspandet är på en högre nivå idag och det rinner ur ögonen. Damn you som smittat mig!! :D
Men det hindrade då mig inte från att ta och göra maten idag. Blev underbart gott då jag var kock idag. Kanske ska satsa på en karriär med det? Who knows. Men det blev i alla fall skedpalt och fläske, underbart gott. Får se om det blir över någon matlåda så kanske jag har nånting att äta imorn till lunch.
Btw. Träffade på en äckligt stor spindel idag som var gulaktig? Och såklart gatt jag möta den i min ensamhet. Tur det kom en räddare i nöden för det var ingen nådig spindel heller! Får hurven bara av att tänka på den. BLÄ!
Äcklig spindelbild från i somras då minsta kusinen min ville vara snäll och ge mig en present. Och han hade ju varit så duktig och samlat in alla dessa på ca 10 min ute på ängen i Adak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0