sushi

Idag har det vare full rulle hela dagen. Varit och firat min "farmor" som fyller år idag med tårta och kroppkakor. Även fått krama om lilla Disa och Dorina!
Jag blev sedan bjuden på en middag igen med sushi på menyn. Notera även att det var första gången jag ätit sushi någonsin också så det var en liten annorlunda smakupplevelse men det funkade helt klart. Tack Malin och Sandra för maten, riktigt gott och annorlunda var det :)
Nu är det bara att fundera ut vad vi ska göra ikväll. Känner mig verkligen nere och sunkig idag så kompenserar det med att göra mig lite fin i hår, ansikte och med kläder. Får se om det funkar eller inte. Återstår att se.
Men puss på Sandra att vi fått våran helg tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0