andra dagen på packen

V: Japp, då kör vi en massa blondinskämt! (kollar sneglandes mot mig)
Ehh.. varför tar det så lång tid för en blondin att ta sig in på internet?
Jag: För att hon ska leka lite me musen först?
Riktig fail jag gjorde.. Jag gjorde tydligen egna svar på skämten han drog och dom stod bara i gapskratt för jag gjorde bara snuskiga svar.. Visst.. de är inte lätt att vara riktigt trött om kvällarna. Men kul hade vi då iaf även om de inte fanns någonting att göra de sista 3 timmarna. Men lite bandning vart det och uppackning. Och jag fick då åka me på en pall då Mattias va och körde och lyfte den. Superkul vare! :D haha var som ett litet barn då jag satt på den och han tvärlyfte upp den och börja köra!
Men nu är jag då hemma och köpte mig en räkmacka på statoil innan vi körde hem. Den har jag suttit nu och mumsat på till det började rinna dressing i alla sår jag ha på händerna. Det slutade med att mackan råka snöras iväg av smärta rakt på tangentbordet. Som tur var så kom det ingenting mellan tangenterna. Ibland ska man ha sin tur!
Nu blir det att sova. Så krams på er folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0