Bad morning and bad day

Som svar till Frida så nej. Jag tvättar mina egna kläder men mamma få tvätta bort all denna fett och olja som är på kläderna, så fläckarna kanske går bort :)
Och kan ju berätta lite om min dåliga dag. Började på morgonen att jag trodde jag drömde att Henrik ringde och väckte mig men tydligen inte. Han och V stod utanför min lägenhet och väntade på mig. Ja jag försovde mig men som tur var hade jag H & V som jag samåker med. Sen har jag plåster på hälften av alla fingrar för jag skärt mig lite. Och förkort är jag också. Är nog bara att skaffa platåskor då jag inte ens når upp till micron på jobbet. JObbigt värre säger jag bara! Men det är då roligt iaf på Hedlunda även om man blir lite sårig om händerna :)
Men imorgon ska det blir ändring och jag ska upp tidigt och det ska bli en bra dag utan en massa sår osv. Ni få önska mig lycka till!
Nu blir det att klunka i mig en cola och hoppas jag inte somnar sådär kl 7 idag med. Vill gärna kunna sova inatt utan problem.
Hope u all had a great day!

Kommentarer
Postat av: Fridis

Okej, tänkte väl! :D

2011-02-23 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0