give me a smile on that face because i like it

Nu har jag helg, underbart skönt efter att ha jobba hela veckan. Men kul har det varit :) Och haft sällskap varje kväll också så de ha varit ett riktigt plus! Men nu är det bara att packa för att fara hem till Malå en sväng och sedan tillbaks på söndag. Få låta alla sår läka under helgen. Haha. Har fått ta på mig mimst ett nytt plåster varje dag för det börjar blöda, men de ska ju synas att man arbeit! Inge "å jag bröt en nagel" här inte. Tur jag inte är en sån person då. Tycker om att få arbeta med händerna och verkligen göra nånting och det har jag då verkligen fått göra på praktiken :)
Nä nu blire att se om man kanske ska se vad man ska hitta på till middag och vad jag ska hitta på tills jag far med halv åtta bussen. Känner inte för att åka med den som går kl fyra för den bruka vara så smockfull att de inte är kul nånstans. Känner för en pn också, lite lagomt trött i ögat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0