happy valentines day

Idag är det alla hjärtans dag och jag är ensam iår igen. Men jag fick då precis efter klockan tolv inatt ett glad alla hjärtans dag :)
Och idag då jag kom hit till Lycksele så stod det en sån fin lapp i hallen där det stod "Till Denise på alla hjärtans dag önskar Susanne, Erika, Pontus och Dixie". Och under lappen var en liten burk med chokladhjärtan och geléhjärtan. Så underbart sött, helt ensam är jag ju inte idag då jag ha andra nära och kära här med mig. De mindre roliga är att jag jobba så sent i veckan så jag hinner inte träffa dom här hemma nånting alls. Först på fredag blir det nog om jag har tur vill säga.
Men jag har då lilla Dixie här som jag kan mysa med under tiden jag är här hemma. Så det är ju ett litet plus iaf. Men ha en bra alla hjärtans dag idag allihopa, så ska jag försöka och ha det också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0