hey ho hey ho

Nu är jag vaken äntligen. Men skönt var det att få sova. Men såklart så vaknade jag ett antal gånger imorse fastän jag somnade kl 2 inatt och hade kunnat sova ända till kl 1 om jag hade vela. Men jag har väl fått in lite av den där rutinen att vakna kring 6 som jag gjort i 2 veckor.
Och innan jag somnade igår så var jag med om det mest obehagliga. Fick en stor chock då jag såg på mina lår. Dom var alldeles rödprickiga, ovanpå och på insidan av dom. Men då jag vaknade imorse så var dom puts väck. Jag undrar vad det kan ha varit. Om jag reagerat på den kraftiga kylan eller någonting där borta på Hedlunda. Det återstår att se om det kommer att se likadant ut då jag slutar ikväll eller om det var bara igår jag hade det. Men i kroppen känns det då att jag jobbat. Det värker i kroppen och jag har blåmärken på armarna så de är som lagomt fint och gör lagomt ont. Men det är ju 3 dagar kvar av denna vecka jag ska jobba så det kommer nog mer märken innan veckans slut.
Det ska ju synas att man ha jobbat hårt!! ;)
Nu blire å lägga sig och vila en stund till och sen äta lunch innan det blir ner på konsum och sedan iväg på Hedlunda igen med Henrik, Victor och Mikael.
Mikael skjutsade oss hem igår och skjutsar oss dit idag. Vi råkade göra en liten fail igår med motorvärmaren på Henriks bil. Han hade ställt mätaren på att motorvärmaren skulle stängas av 01.05 men den mätaren hade någon stängt av före oss och de tänkte inte vi på så de va lönlöst att ens försöka få igång bilen i -30. Ni vet... Gamm merca ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0