home sweet home

I'm home! Och nu blir de en lugn kväll framför tvn tror jag bara för att de ta det de lugnaste som går!
Va ju idag i Norsjö och i Hällnäs. I norsjö fick jag då se då kära Fredrik stod och "slet" en massa på Norsjöfönster och såg en del kända ansikten till. Och i Hällnäs kom frossan. Har nog aldrig frysit så mycket som jag gjorde. Jag tror de vart värst då jag var påväg hem. Fick skjuts hem till Malå av Anders. Även om värmen va på fullt så satt jag och skakade för jag frös så mycket. Men han var då snäll och hjälpte mig så nu är allt fixat inför ihelgen. Kommer nog bli en kung kväll imorgon få vi hoppas. Eller hur?!
Ni kan ju komma hit till Malå imorgon. Då är det Borgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0