hopp i säng

Ja nu har jag då kommit hem. För att inte somna framför tvn ikväll så blev jag bjuden över till Mattias som tydligen bodde ca 200 m ifrån mig så det var ju som perfekt. En komedi blev igångslagen och sedan lite Erik och Mackan. Riktigt trevligt var det och mycket prat. Vi höll då oss vakna ett tag längre så vi kan sova inatt iaf så man är pigg och kry inför morgondagen. Då får jag då en ny jobbarkamrat på hyveln, hon jag varit med nu i veckan hon är ledig imorn och på torsdag. Så undrar vem jag få jobba med dessa två närmaste dagar, blir intressant :) Nu kan jag ju som det där, eller kan då det mesta iaf så det är skönt. Man lär sig mycket på bara en vecka på ett ställe. Borren och lacken kvar bara då efter två teoriveckor till :)
Nä nu blir det lite läsning av författaren Katarina Von Bredow och sedan sussa sött för en ordentlig uppladdning. Natti natti alla pigga och glada :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Du är nog den vackraste människan jag känner

2011-02-23 @ 00:35:51
URL: http://sandrastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0