it's monday

Nu har jag gjort bort första dagen på andra veckan här. Och inget vettigt har jag gjort idag, har gjort klart allting i torsdags som vi skulle vara klar med idag. Så idag har det bara varit en lugn dag och suttit och tecknat lite roligheter med Henrik och Victor :)
Konstnärerna i klassen!
Och fick reda på att jag vi ska på studiebesök till Norsjö på fredag, så är det någon som vill äta lunch med mig kring 11 tiden då? Skulle vara guld värt. Kände inte för att lägga ut 80 kr på en romantisk lunch på Medan då jag kan få en billigare på frasses eller på skolan där. Hör av er om ni vill äta med mig!!!
Och nu blir det fortsatt kvällsmys med faster som blivit sjuk också, hoppas att hon bli frisk snart hon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0