känns bra

Håjaja vad jag är slut i bena. Dom känns som gelé och ont har jag. Jag har ont i musklerna och rent i benet! Men det kommer nog kännas bättre imorn. Det går bättre och bättre för varje dag. Och jag fick då veta av en person att jag va superduktig idag och lärde mig snabbt och det gick snabbt. Inga stopp för mig inte. De känns ruggigt bra och nöjd över mig själv är jag :)

Men imorgon är det sista dagen på packen och det blir en långhelg. Så har hela fredagen ledig innan det blir att jobba eftermiddag och på något nytt ställe sen. Lacken, borren eller hyveln. Återstår att se sen vad det nu blir nästa vecka. Men hittills har jag då trivts riktigt bra på packen med det folk på det skiftet. Dom skulle jag gärna kunna fortsätta att jobba med. Trevliga och pratglada :)
Nu blire att lägga sig och sova riktigt gott! Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0