Känns riktigt bra :)

Bra början på dagen.. Testade Victors, Henkes och fasters bil och ingen gick igång imorse.. -35 ca var det. Som tur var fixade det sig och vi fick oss på praktiken pigga, glada och frusna. Jag var ute i de kalla vädret och gick med bara arbetsbyxorna på benen i ca en halvtimme, förfrös hela mig tror jag.
Ligger nu med täcke och myser för mig själv och hoppas jag får tillbaks värmen. Ladda upp för morgondagen, ha ändå fått en rätt trevlig arbetskamrat på hyveln så de är ju kul de :)
Va igårkväll som sagt iväg och träffade en Lse bo jag lärt känna. Och imornkväll är jag då bjuden på kaffe och fika hos en annan, känns skönt att lära känna fler och fler här i Lycksele. Trevligt å träffa mer å mer Lse folk, känner mig bara mer och mer hemma här. Skulle gärna kunna skaffa lägenhet och allt här nu faktiskt otroligt nog :) I'm happy!
Måste bara säga.. Sandra är den finaste jag känner också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0