Let's get to business

Kom på att de är begränsad internet åtgång här hemma i Malå och de känns väl sådär. Hade gärna vela sitta och se dom sista Supernatural avsnitten men kom på de lite sent nu då jag varit ute en stund med Frida och Johan. Riktigt kul att se F då man inte träffat henne sen nyår kanske de är? Kul iaf :) Men de bli nog att få se mer av dom imorgon. För då är det marknad och även Borgen så det blir att dra lös ordentligt då man lix laddat upp med allting här hemma. Bara att fixa nå kläder som är kvar. Rotning i garderoben OJA!
Men sängen snart då. He på väckaren på ca 10-11 tiden så jag hinner duscha och göra mig klar för att fara iväg till Adak för att fira min kära farfar som nyss fyllt år. Men troligen så vaknar jag väl kring 6 tiden. Då jag väl vaknat vid en viss tid som är tidigt på morgonen så vaknar jag kring den tiden på helgerna också. Jag har alltså inga problem med att vända om dygnsrytmen precis. Så få väl sätta ett plus på mig för den lilla egenskapen som inte uppskattas om helgerna så jag så gääärna vill sova ut så mycket som det bara går.
Sätta sig framför något skitprogram på tv nu så kanske jag skriver imorgon innan det bli utgång :)
Have nice fridaynight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0