life is not so wonderful sometimes

Underbart... eller så inte... Vaknade imorse riktigt tidigt och faster klev upp. Det första hon sa var "magsjuka". Hon och kusin har fått det tydligen, men bakvägen så dom har då som tur är inte spytt nånting. Så det är bara att hålla tummarna att jag klarar mig. Usch, det jag hatar mest och jag får inte mig härifrpn heller. Bara att leva med det...
Men idag var då första dagen på hyveln. Hade då trevligt sällskap och lugnt var det. Lite lagomt fettig och oljig är jag nu efter bytt kuttrar. Så bli inte arg mamma om du inte får bort fläckarna sen från mina kläder. Råkade bara hända ;)
Lite mys framför datorn nu ikväll och sen lägga mig och sova. Upp tidigt imornbitti!

Kommentarer
Postat av: Fridis

tvättar din mamma dina kläder? :O

2011-02-22 @ 12:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0