lucky times

Varmt hela dagen! Har varit till och med plusgrader idag och jag är så avis på alla som är lediga och kan fara ut och köra skoter. Fast jag hade kunnat köra om jag bara hade haft en skoter här i Lse men tyvärr så har jag ju inte de. Känner lite skoterabstinens. Har inte hunnit vare ut nånting iår. Tänkte ihelgen men de kom en massa ivägen istället oturligt nog..
Och nu är jag hemma i lägenheten och har det trevligt. Varit ute på en massa ärenden åt jag, V och H. Hade lite tur att vi fick sluta tidigare för arbetsförmedlingen. Oväntat men lite kul, hade gärna pluggat lite mer faktiskt. (trodde jag aldrig skulle säga sådär).
Nä ladda upp nu och sen kanske iväg och se nå film och umgås och bara ha det allmänt trevligt en måndagskväll som denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0