sadness light up from the dark

Nu hoppas jag på mat snart. Är äckligt hungrig, fast har inte ätit något idag heller så kan ju vara därför. Tydligen såg jag riktigt ond ut idag haha. Ja jag kanske är lite ond idag!
Men ikväll ska jag då iaf få vara med min käraste hela kvällen. Med mys, cola och godis. Måste passa på medans jag väl är i Malå och hon väl är hemma från Umeå! Guuuu se mysigt vi kom att ha de ikväll. Alla kom att va så avis på oss. Eller kanske, typ. Vi har våra stunder och dom gillas :)
Nu blir det att se om maten är klar någongång så jag kan fara ner till Sandris snart! Hungrar ihjäl!
Puss

Kommentarer
Postat av: Errikka

Svar; Okej, ska testa :)

2011-02-20 @ 10:58:23
URL: http://errikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0