Sunday, last day on week

Frågan är hur jag ska klara av denna dag. Jag är trött som ett svin och har inte orkat mig upp ur sängen ännu. Men innan kl 13.00 idag ska jag vara uppe har jag tänkt. Då bär de iväg för att städa en massa och sen packa och tvätta klart allting till ikväll då jag far iväg till Lycksele igen för ännu en vecka av praktik. Kl. 05.45 börjar vi denna vecka på morgonen så det kommer vara lite tungt men man vänjer sig efter ett tag så det ska nog inte vara några problem. Nu kom jag ha sån tur att jag kan äta middag hos faster och tillsammans med henne också. Träffade henne inte en gång förra veckan.. Men nu ska de bli ändring på de denna vecka :)
Få hoppas jag få pussa lite hejdå på Sandra innan jag far också om hon inte ska med bussen kvart över 6 ikväll också!
Nä inge vettigt att skriva så jag tar mig upp nu för lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0