The second day of the week

Vart sugen på att lägga upp alla mina bilder jag suttit och ritat idag. Jag och Victor är ju så snabba så vi sitter och tävlar lite smått med att sitta och teckna massa roliga saker. Och såklart ligger jag på toppen som den bästa! hehe
Jag tror första bilden vi ritade som "tävling" tar priset. Haha. Nä de är skönt att vara snabb och göra uppgifter snabbt så man har lite tid över för lite annat. Suttit och hjälp andra också som har det lite svårt så de uppskattas av dom stort, och kul att hjälpa är det ju såklart så dom inte blir efter!
Men nu kom funderingar på vad man ska göra ikväll. Det är då Cougar Town ikväll så blir nog lite mys framför det innan det blir att ta sig till sängen för en skön natts sömn. Sov inte så bra inatt så ska försöka ta igen det inatt så jag orkar med morgondagen. Blir en tripp iväg till Hedlunda Södra imorgon så det ska bli intressant och se hur det ser ut där då jag bara varit på nya Hedlunda och kollat hittills :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0