Today is a new day and it feels good

Tungt har de gått idag men de går då framåt. Ikväll blir det hemläxa för imorn blir de sista provet för i veckan. Och nästa vecka går jag på praktik i 2 veckor, få se hur det blir att jobba också, packen blir det första veckan iaf. Kommer nog gå bra så duktiga som jag, Victor å Henrik är :)
Och pluggningen blir det bara att hugga in på nu ikväll så jag är redo för prov imorn, blir dubbelt större prov än dom vi haft tidigare igår och idag, så de bli intressant och hoppas på det bästa. Men först blir det att komma ur denna matkoma jag har nu. Åt en typ av ris/sås/kyckling/bacon blandning i ugn + en semla efteråt. Känns som om det är gravidmage man har just nu. Uppsvullen och det är ryggläge i soffan just nu framför 2½ men :)
Ha en bra kväll allihopa, blir nog tidig kväll för mig så jag är pigg imorn. Tillskillnad från en kille idag. Vi satt och pluggade då vi plötsligt hör en massa snarkningar som fyller rummet. Då hade han somnat sittandes medan läraren höll på med en genomgång.. pinsamt för han..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0