tvätta, packa, tvätta, packa

Tvättmaskinen och torktumlaren är i full gång. Jag glömde ju bort att tvätta igår så fick lite panik så de är bara att tvätta och tvätta och tvätta tills det blir att fara iväg till Lycksele. Nu blir det ju att stanna i 2 veckor där så mycket kläder ska med. Blir nog till och med att ta med mig en resväska + bagen om jag ska kunna få plats med allting. 2 veckors vanliga kläder och även skor och festarkläder och skor och väska också. Åh hur jag nu ska kunna fixa det här? Skulle nästan ha haft mig bärhjälp haha. Filmer i massor måst jag också få med mig. Jag kom ju inte klara av det här! Blääää!
Nä nu ska jag fortsätta med all tvättning och packning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0