dagens roligaste?

Helt utslagen idag, ingen rolig dag alls. Råkat ta 3 st powernaps efter varandra så hur ska jag lyckas somna inatt? Vilka problem jag har känner jag!
Sen måste jag berätta om situationen jag hamnade i idag. Lite sån där att man känner sig lite ställd. Nämligen att en person komme fram till mig idag och de första han säger är:
- Hur länge har du kunnat prata svenska? Och hur länge har du bott i Sverige?
- Eh..

- Du har ju så konstig brytning.
- Nja jag är svensk och bott i Sverige hela mitt liv och även pratat svenska i hela mitt liv.

Det slutade med att han gick därifrån och trodde inte ett ord på vad jag hade sagt. Han trodde verkligen att jag var en utlänning.
Bra att han frågade men tyckte de va lite konstigt. Haha. 

Jaja. Nä nu blire nog att försöka lägga sig och sova även om de troligen inte kommer gå så bra. Så sleep well everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0