happy sunday or depressing sunday

What a day!
Somnade aldrig inatt utan jag kom mig isäng och somnade först nio imorse och vaknade sedan tolv på dagen. Helt död har jag varit!
Om jag bara kunde sova just nu så hade det inte suttit helt fel.
Men nu är jag då i Malå igen och lämnat Norsjö för denna gång. Och resten av hushållet har begett sig till Rusksele i 2 veckor, sedan Luleå en vecka och tillslut Umeå en vecka. Så nu är jag hemma själv i 4 veckor och kan bara njuta av livet här hemma. Men dom lämnade kylskåpet tomt så imorn blir det att fara och handla lite så jag kan leva denna tid utan att svälta.
Men mycket snurrar för tillfället i skallen ikväll så jag ska avsluta detta inlägg bara som det är. Och imorn få jag då nå sällskap så de uppskattas!
Godnatt på er internet människor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0