i have a problem

Kan börja med att jag är ingen stjärna på uppdatering nu för tiden. Känner ingen motivation alls.
Men igårkväll så såg jag då världens äckligaste å sjukaste film jag någonsin sett. Fyy vilken film. Tur jag inte kan få mardrömmar så de är väl ett litet plus iaf för annars hade jag fått de... Men trevlig gårkväll var det iaf.
Och nu idag har jag då varit duktig och klippt gräset men de gick sämre än väntat. Klipparen ville inte hänga med och tar inte som den ska. Så gräset måste va superhögt för att man ska kunna klippa det. Nu hade det behövt klippas precis hela mattan men de gick inte. Klipparen ville inte utan kunde bara ta där nivån var extra hög!
Sen så grannkatten vart jag lite sur på idag då jag inte ens kunde ha öppen altandörrn utan att katten försökte smita in. Grr...
Och sen till världsproblemet. MIn garderob skriker efter kläder och jag har glömt att vi har en tvättmaskin. Så vad gör man då det är 80års kalas för morfar imorn? Ja nu känner jag att jag har lite panik vad man ska ta och he på sig för något och inget hinner bli torrt innan imornbitti.
Bara att leta åt nå gammalt och förmodligen för småa kläder och se om jag får på mig dom.
Nä nu tillbaks till mina funderingar och lägga mig i soffan för lite fredagsmys..
Just ja! Är det redan fredag? Det var min fråga sådär lite senare på kvällen. Veckan har verkligen gått alldeles för fort.. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0