kan det bara inte bli lördag?

Nu börjar saker arta sig. Så nu blir det att försöka fundera ut vad man ska ha för mundering imorn, jag vet vilka skor jag ska ha men då är det kläderna som fattas. Har ju knappt nå kläder man kan ha på sommaren. Tur vissa ha som ha en hel garderob med sommarkläder medans jag har kanske 2 klänningar och en kjol och ett par shorts. Nä de blir mer fundering imorn på vad man ska ha och sen bara att piffa till sig. Om inte nån ha nånting att låna ut i storlek 34 så skulle de sitta fint ;) haha.
Väckaren är då nu ställd iaf och blir att ringa och väcka en fyllskall sådär kring tolv-halv ett imorn om han nu inte hunnit vakna så vi kan få oss iväg.
Taggen sitter i, och längtan sitter fast som bara den. Nu vill jag bara att de ska vara lördag och att vi är påväg, då skulle jag må gott! AH!
Godnatt på er alla partypeople som är i stan idag och drar lös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0