näst sista dagen

Ett skift kvar nu, och ett kort ett också. Blir bara ett 6 timmars skift imorn som alla fredagar :) Sedan börjar min första semester!!! :D
Så underbart! Och den semestern får ha sin start i Norsjö. Så imorgon efter jobbet är det bara att fara hem, plocka ihop väskorna och sedan invänta fadern min som kommer att hämta mig. Passa på då man har gratisskjuts en väg iaf. Sen då vi anlänt i Norsjö blir det en dusch snarast möjligt skulle jag tro! Fy, man känner sig inte så fräsch efter jobb. Sen som en näst sista avslutning blir det middag med familjen där och fredagen avslutas därmed att se Harry Potter and the deathly hallows part 2! GAH vad jag längtar efter att se den filmen! Och den blir det att se imorn, hohohoho! Hoppas ni känner er avis! Sista filmen!
Nä nu ska jag sluta svammla och ta tag i saker här i livet istället. Som att packa, se om jag har nå kläder och slutligen städa!
Puss å kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0