pain in my name

Oj så dåligt jag mår. Inget psykiskt men fysiskt. Haft världens träningsvärk i ryggen och på det så får jag världens mensvärk som tränger på också. Passar ju.. perfekt?
Men tur de är nu i veckan och inte nästa iaf. För nästa vecka blir det Norsjöbeach och då vill man ju vara på topp och inte handikappad. Det blir en intressant Skellefteåresa imorn. Sitta på en buss hur länge som helst med den här värken är väl alla tjejers dröm..
Nä nu ska jag leta åt värmedynan och se om det blir lite bättre. Vill kunna göra nånting ikväll också och att inget ska hindra mig. Var ute en stund med Johan och Jim idag, de slutade med att jag låg i baksätet med benen på växelspaken nästan. Så underbart skönt de va. Slappt och bra!

Nu ska jag fundera ut vad det blir för trevligheter ikväll. Ikväll har jag inget filmsällskap så får hitta på nå annat. Eller kanske lägga mig och sova nu redan så jag får mig upp klockan 7 imornbitti? Ja de lät nog som en bättre idé.
Natti natt på er alla. Snart.. kanske.. troligen.. få se :) hehe
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0