shape up and start your life

Idag är det måndag och det är början på min semester. Inge jobb idag! Och jag vaknade imorse av att jag fick ett sms sisådär åtta på morgonen och sedan dess har jag varit vaken. Får se hur tidigt jag somnar ikväll då. Men inte allt för tidigt hoppas jag! För kylskåpet är nu fyllt för tillfället så ikväll blir det att laga gomiddag och sen movietime!
Ska nog bli en underbart go middag. Fick receptet skickat och kände suget se nanting så de vart motvilligt att fara ner och handla i regnet. När hungern tar över finns det inga val! Kan inte svälta ihjäl heller. Men underbart blire nog :)
Men innan matlagningen ska påbörjas så blir det en sväng in i duschen så man kan känna sig som en människa igen. Tror ingen vill se hur jag ser ut, inte ens jag själv. Varenda en på Ica tror jag kollade efter mig och undvek mig. Så illa är det just nu! Känns det som iaf haha.
Nä göra nån nytta nu då och hoppas solen börjar titta fram nångång i veckan så jag kan steka lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0