tisdag

Vad duktig jag är nu i veckan. Eller igår och idag iaf. Igår vart de en jättemiddag så de blivit ett antal matlådor och vi har njutit av maten. God var den!!
Och idag har jag fixat i morötterna vi har på gården, och klippt lite gräs och sedan hjälpt grannen lite. Så nu vet jag inte om jag ska va duktig nå mer ikväll? Får se vad som händer. Jo just ja, har ju diskat och städat undan lite idag också.
Nä fy och usch, nu förtjäna jag lite lugn stund med att lägga mig i soffan. Nu är det en timme kvar innan det är Maniska samlare på 5an. Så får se om det är nån bra serie att se. Det brukar va så groteskt äckligt då man kollar på det där. Sist jag kollade på nåt liknande program så hittade dom 2 mosade katter som låg längst under i skräpet. Fy stackars katter..
Onödiga inlägg men nu idag är jag glad! Och det gillar jag :D tihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0