Uppdatering från gårkvällens fest

Vilken gårkväll säger jag bara! Fy och fan! Började kvällen med att jag skulle egentligen bli upphämtad ca mellan kl 14-15 men kom oss inte iväg förrän tio i fyra. Men vi hann bara till nölviken så blev vi avlämnade och J fick fara och byta bil för vi i baksätet var lite för tunga så fälgarna skrapade i. Men efter det bar det iväg. Första anhalt blev krysset för en burgare och sedan iväg på förfest hos Lovisa. Området stod näst på listan. En Ed Hardy tändare är nu i min ägo och Timbuktu ligger i min kamera och lät bra i öronen då han uppträdde. En massa Malåbor och Norsjöbor fick jag träffa, så underbart att få träffa gamla bekanta man inte sett på superlänge!!
Men Mustach blev inte att se som tänkt utan jag fick träffa fina Ann och spenderade min resterande tid med henne. Nattmaten blev gratis, Ann har sina knep och de funkade! Fast en av maträtterna var äckligt dåliga, så ett litet misslyckande blev det i det bra.
Men dansandes och drickandes fortsatte vi. På kvällen bar det inte iväg till Malå utan den spenderades tillsammans med A i Sunnanå, så morgonen blev riktigt härlig med en bra frukost och sedan en heldag i solen. Så jag kan ju säga att nu är man brun!
Innan hemfärd till Malå blev det en sväng förbi på stan igen för en matbit och sedan en sväng på HM. Helt okej :)
Så nu blir det att dra ner på byn och köpa mig en massa gott och lägga mig framför tvn resten av kvällen! Tack för den underbara kvällen allihopa som medverkade. Helt klart en kväll att minnas! :)
Sen är jag avis på en viss kille.. Grymt vad jag är avis! pff..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0