bring it on

Vill sova längre men inte fick jag de inte. Utan jag vaknade först kl 6 imorse och sen bara halvsovit tills kl 10 idag. Supertrött men inte fick jag sova nog som jag ville. Men nu få jag väl nånting gjort istället. Hoppa in i duschen nu och sedan på med arbetsskläa för att mysa lagomt i dom med diskning och sen lägga mig för att lösa lite sudoku kanske framför tvn.
Har ju dom snyggaste arbetskläa någonsin. Det är storlek 36 på byxorna men dom är alldeles förstora. Skulle egentligen haft storlek 34 för att dom kanske skulle ha passat. Men dom här var dom minsta som fanns. Brukar ju ibland kunna ha 36 men denna gång känns det som det här är mer kanske 38 i storlek. Lite stora i storleken. Men dom funkar helt klart! :)
Kanske kan bjuda på en bild på min fina outfit nu i veckan om ni har tur :)
Nä nu blir det att fixa och dona innan jobb kl 15.00 - 22.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0