honey, i'm home

Jag är hemmaaaaa! Hemma i Malå och ligger i sängen. Det var det första jag gjorde, la mig här. Helt underbart skönt. Fast lite duktig och hett ihop alla skitukläder som ska tvättas. Ha ju inga kläder! Iaf inte underkläder. Hann inte tvätta förra helgen så det blir nu istället. Har ju all tid i världen med tvättmaskinen nu då jag är hemma. Den i Lycksele lever om så mycket så vågade aldrig tvätta :) Städa undan lite till så jag iaf kan gå på golvet och sedan se om jag hittar nånting att baka av. Har ju lovat att vara en liten bagerska åt en så det är bara att börja baka då. Lite fikabröd.
Tro duschen väntar sen.. känner mig inte så fräsch idag. Duscha igår ioförsig men ha vare helsvart på armarna och i ansiktet även av lack och lackbås. Njuta av riktig varm dusch i en timme säkert!
Hade ju möte idag btw med personalchefen. Gillade alla utlåtanden om mig kan jag lova! Om ni vill veta äre bara att fråga :)
Städa och tvätta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0