låtar

Pilla in en prilla och förstå att vi är kungarna ikväll...
En del vet nog vilken låt denna text går till.. Den går bara inte ur skallen, skickade den till syster och hennes nyvärsting telefon och sen dess har denna låt fastnat på hjärnan.
Hjälp mig med en ny bra låt så är jag glad för denna kväll. Någon mer än jag som hatar att en låt fastnar på hjärnan? Ibland har jag till och med vaknat av att jag sjunger en låt, och värsta ha ju varit de gånger det varit en riktigt riktigt dålig en. Då gå man automatiskt till CRAZYbitch.
Björn Rosenström - Pojkarna som busar

Nu blir det en fortsatt kväll med Cougar town då jag precis sett klart Desperata hemmafruar, och sedan en kvällsdusch så jag är en riktig fräsching då det blir att sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0