longing for something good

Tragiskt läge då man är hungrig och det enda som finns är.. hårdbröd. Magen skriker efter mat. Om det inte hade varit för att jag hade komme in i hockeymatchen så hårt så hade jag fått mig tårta och gosaker. Slut var det då jag gick upp då matchen var slut. Hade ju turen att Dorina hade sparat den sista muffinsen iaf som hon så snällt gav mig. Gullunge! Jag tyck om hon. Bara för söt ibland :)
Nä jag får leva nu på några stackars små godisar och lite läkerol tills imornbitti. Ingen som vill komma med en tallrik full med mat till mig? Hade varit underbart gott!
Sen missade jag innebandyträningen ikväll... Hade ju längtat så mycket!

Kommentarer
Postat av: josse

låna pengar av pappsen och gör den nununununu !! :)

2011-03-28 @ 08:46:38
URL: http://josefinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0