off i go

Nu bär de av till Malå för en kväll där med bra sällskap. Och sedan iväg till Lycksele igen imornbitti och sen iväg till Malå igen imornkväll. Vilka bussresor jag kommer att göra. Skulle lika gärna ha kunna bo på bussen så mycket jag kommer att åka på bara ett dygn. Fick erbjudande om att åka bil till Malå men känner att det är nog skönare att åka buss ändå. Då får jag sova en skvätt än att trängas bland barnstolar i ett baksäte.
Packa ihop det sista nu och sedan iväg.
Ladda upp sedan för morgondagen. Den sista dagen på teorin sedan har jag bara 2 veckor till på praktik sedan är jag klar.
En riktig träindustriarbetar. Grova händer, grova muskler. Se upp killar, ni får nog tjejstryk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0