one hour forward

Kommit ihåg att ställa om klockan idag? Jag visste om det igår och tänkte inte mer på det. Men sen idag så vart jag påmind stort! Lite dum jag kände mig. Vi satt och såg no ordinary family när de började fråga vad klockan var och gissade på att den skulle va kring halv fyra på dagen. Omöjligt sa jag direkt och visade min klocka tydligt att den var ju bara kvart över två på dagen. Tji för den, klockan var ju kvart över tre. Alltså en timme kortare är nu detta dygn. Jag känner av att klockan är ändrad för trött är jag som ett svin! Vet inte hur de nu ska hänga ihop men så är det.
Kom ihåg att ställa om klockan nu gott folk! :)

Kommentarer
Postat av: josse

¨åd vi tänker lite lika, jag hade tänkt göra fyra stjärnor, en för varje familjemedlem inklusive mig :) sen skulle dom vara i storleksordning men jag har ångrat mig. Har hittat annat :D

2011-03-27 @ 19:29:18
URL: http://josefinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0