Rango

Tröttheten sitter verkligen i! Men jag ska hålla mig vaken! Ha ju mina polkagrisstångar jag kan mumsa på, fast måste tyvärr spara litegrann och bjuda en viss en på lite sen.
Nu blire att hoppa in i duschen och sen ta och tagga till för bio ikväll. Blir att se Rango kl 19.00, blir ju "bjuden" så då kan jag ju inte tacka nej. Återstår att se om den var bra eller inte. Hann ju inte se klart filmen igår så få se om jag lyckas se hela den här ikväll. Tur jag ha lite sällskap som kan slå till mig om jag somnar.
Och det mumsigaste för kvällen, blir nog att köpa mig nå makrill i tomatsås och mumsa på till kvällsfika ikväll framför tvn. Underbart gott! Visst Sandra!? :) Blir en kväll med detta utan dig tyvärr.. Men hoppas du klara dig ändå!
Våfflor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0