sexdrive

Jag är trött!! Blev en film ikväll. Sexdrive hette den, den var helt okej men kunde ha varit bättre faktiskt. En riktigt pinsam film. Jag gatt he tröjan för ögonen för ibland vågade jag helt enkelt inte se för pinsamheterna.
Men efter filmen kollade jag på klockan och den var 2. Filmen var ca 2½ timme lång. Jag trodde mer den skulle räcka kanske 1½ timme. Men icket.
Men nu känner jag att sängen ropar på mig. Det är ju en dag imorgon också. Måste även på konsum och handla lite och sedan även fara iväg och besöka en kamrat innan det blir jobb.
Liten pratstund behöver jag ibland nu då jag jobbar det mesta om dagarna. Får ju ingen pratstund ens med Susanne eller någon av de andra jag är inneboende hos just nu. Stackars mig! Har socialabstinens. Är ju van med att direkt jag kommer hem till lägenheten så är det någon hemma som man bara kan surra med lite.
Nä.. Nu är det bara 2 dagar kvar innan det är helg, då blir det hem till Malå om jag har tur att mamma kommer och hämtar mig så jag får prata lite igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0