tihihi

Det kom en litet bubblande skratt ur mig men drog tillbaks det, det kändes lite taskigt men roligt och äckligt.
Sandra berättade nu idag att då hon satt på bussen satt en gammal man där och tappade ut löständerna på golvet. Men han torkade inte av dom utan stoppade dom in i munnen direkt igen. Det kan man säga att det var lite ohygieniskt..
Men men.. Idag gjorde jag då ytbehandlingsprovet och fick tillbaks det sen på eftermiddagen och klart godkänd! Det gillades! Trodde provet skulle vara svårare men de gick så bra så. Det gläder mig :) Men nästa grej som står på tur är HUR JAG SKA KUNNA HÅLLA MIG VAKEN. Jag är äckligt trött och känner hur ögonlocken bara vill smälla igen men jag försöker hindra dom så gott jag kan hela tiden. Snart måste jag nog ge efter. Men bara snart. Försöka hålla mig till tio ikväll iaf så kan jag sova hela natten utan problem.
Något tips på att hålla sig vaken?

Kommentarer
Postat av: sandra

det var faktiskt när jag väntade på bussen, så det blev just äckligare! alltså, på backen ! utomhus ?! bllääää

2011-03-03 @ 00:09:17
URL: http://sandrastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0