upp och hoppa latjök

Jag har njutit allt för mycket av att vara hemma denna helg. Hälften av alla grejer som ska vara på hyllor osv ligger på golvet. Två resväskor VAR fulla med kläder men ligger nu över hela golvet. Jag har inte orkat tvätta än. Jag kan faktiskt ge en belöning till den som tar och städar mitt rum åt mig just nu. Så om ni känner för det är det bara att slå en pling those who has my number. Tänkte precis skriva ut mitt nummer men kom på att det är inte det smartaste. Jag är lite trött fortfarande då jag vart uppehållen till klockan var 3 inatt kanske den var? Och sedan vaknade jag såhär tidigt. Livet leker ju inte precis ibland.
Fast nu tror jag att jag kanske ska snöra på mig mjukiskläderna och sedan ta mig i kragen för att packa om väskan. Som tur är behöver jag inte packa så mycker direkt då jag bara har praktik i veckan och lever i princip hela dagarna med arbetskläa på.
-Sova till mitt på dan, äta lunch, packa mat och sedan på med arbetskläa för att möta upp killarna för att sedan fara iväg och jobba till kvart i elva på kvällarna. Så ser mina dagar ut nu till veckan, ganska skönt ändå faktiskt :)
First bad news but then good news.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0