härliga onsdag

Idag har jag varit på möte igen. Första gången jag varit på möte på ca 3 månader på arbetsförmedlingen. Men nu blev det för jag har gått klart utbildningen och ska fortsätta med mina möten igen på AF. Så jag får mig nå pengar!! Viktigt med de ju! Fast nu har vi en liten hemlig plan mellan bara jag och hon jag pratade med om hur jag ska göra. Så nu är det bara att se om jag kan fixa det och få mig en bra framtid som håller :)
Håller tummarna! Den 15de April ska det vara klart från min sida iaf så om ni har lite att göra om kom ihåg kan ni göra en påminnelse åt mig före den 15de :)
Och idag vart det att se OC också. Avsnittet var inte att leka med som jag såg! Bölade som en liten fjolla. Tur jag var ensam så ingen såg hur tårarna forsade. Inte att leka med nånstans! Haha.
Men nu blir det att kasta mig i duschen och sedan blir det nog troligen att laga lite mat och ha en trevlig onsdagskväll. Inte helt fel alls. :)
Hoppas ni får en trevlig onsdag också och GLÖM INTE! Greys Anatomy på kanal 5 klockan 21.00! Don't forget!

Kommentarer
Postat av: linnea

va ska du göra för nå denkan? :)

2011-03-30 @ 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0