då måligt

Det roliga och hemliga är nu bortgjort idag. Var då en kul dag iaf. Fast jag kunde ha mått bättre. Jag vart åksjuk påväg till Norsjö och jag ha inte mått hundra idag alls, och börja må lite illa senare på dagen men de vart bättre efter jag tog 2 st pn. En blev i köket hemma hos pappa. Fullt med folk i köket men jag la mig ner på kökssoffan och däckade rent utav där tills Benny börja ruska om hela huvudet för det var dags att fara hem igen. Sen i bilen blev det en däckning också, så jag mår helt klart bättre nu. 
Men som vi spekulerade idag så var det nog vinet vi drack igår som inte var så bra. Nåt fel var det för vi som drack det igår (2 glas per skalle) mådde inte bra alls idag. Skit vin!
Nä nu ska jag hoppa in i duschen för en långdusch och sedan blir det nog film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0