fixa och dona

Det har blivit en bra början på veckan men ändå en sämre början också. Det positiva var att då mig en golunch på dungan med en tacotallrik och en pratstund med Miriam som var på genomresa :)
Men sedan det negativa var att jag inte hann få mig på sjukan idag. Vaknade halv 6 imorse men just före klockan åtta somnade jag om igen och det är då telefontiden börjar. Så jag gjorde verkligen dagens tabbe. Men imorgon så ska jag ställa 2 väckare så jag får mig upp för att ringa också! Jag måste på sjukan så jag blir bra igen! Klara inte av att få ont i hjärtat nu varje gång jag tränar. Igår var det en pina! Jag fick så ont att jag kunde inte stå upprätt och kunde knappt andas. Jag var nästan beredd på att jag skulle dö i den stunden. Så imorn då ska detta fixas!
Men nu idag blir det då att diska lite och ta och göra nå middag. Idag blir jag kocken! :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0