happy birthday to you

Var inte så hel dåligt väder idag heller. 20 grader i skuggan men solen skiner inte på lika intensivt och det blåser lite. Men ändå härligt väder ute idag ändå. Så skönt är det verkligen! :) Lite färg har jag då fått iaf och de gillas ju självklart! Lilla blekfisen som jag är så behöver jag lite mer brunhet på min kropp!
Nu är det bara att vänta och sen se om det kanske blir mys ikväll, har ju en chipspåse hemma som bara väntar på att ätas upp! Vänta och se vad kvällen har att erbjuda!
Men nu blir det då först iaf att kanske slänga sig in i duschen? Kära Matilda fyller 20 år idag! Grattis på din dag Matilda! :D Avis på dig att du nu är 20 och inte jag!! Grr.. Men min dag kommer såsmåningom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0