kick some ass tomorrow

Nu snart är jag blondie igen! Helt blondie. Utväxten färgas bort nu så jag kan se ut som en normal människa igen. Utväxten har rent vare förjävligt stor. Sedan funderar jag på om jag ska ta nästa gång och färga någon ny färg. Men har sån ångest om hur jag ska göra. För jag gillar verkligen det blonda men det tär ju på håret även om jag bara gör utväxten varje gång. Tips TACK!
Kanske lite mörkare blond. Hur jag nu ska göra det? Om det finns någon färg som man kan ta som verkligen gör det mörkare. Eller om man ska ta och färga utväxten bara i mörkare blond och låta det växa ut eftersom? Ja vilka dilemman jag har.
Men nu är det enda jag ska fundera på är att packa ihop alla grejer inför imorn då det blir att kicka ass på plan i Norsjö. Kicka alla norsjöbors ass!
Hoho de kommer bli så kuuuul! Vi har ju ett hyffsat bra lag nu som tur är!
Gamlingarna jag och Johan och ynglingarna Izabelle, Emil, Malin, Magnus och Leo. Ge oss ett lycka till? :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Köp en blond färg på Ica. Alltså inte blekning utan bara blond :) finns i några olika nyanser. Då blir de lite mer naturligt och lite mörkare. Inte som Den blonda man bleker. De är de enda tipset jag kan ge dig. Du ska då fortsätta ha blont iallafall :)

2011-05-14 @ 00:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0