ladda upp batterierna

Morsdags presenterna är inhandlade för jag och syster så nu är det bara att vänta tills på söndag så vi få ge bort dom till vår kära mor. Hon som alltid funnits där och som alltid kommer göra det. 
Men nu ska jag lägga mig i sängen, försöka somna (som troligen kommer gå fort) för imorn blir det kurs/utbildning och sedan iväg till Adak för byggning av ett nytt garage åt farmor och farfar.
Men jag är på utbildningen till klockan tre på dagen imorn så blir inte mycket byggning för min del, men blir iaf att hämta upp massa pizza som ska fraktas till Adak för frossning! Mums!
På kvällen blir det intressant när vi kommer hem, måste hjälpa till med betalning av räkningar som en viss en glömde och sedan kanske städa? Nånting måste jag hålla mig sysselsatt med ihelgen. Även om det är helg kan man ju inte bara ligga i soffan/sängen en hel dag och göra ingenting.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0