not my day

Inte en bra början på denna dag. Blev väckt kring 6 imorse men de va förståeligt det samtalet. Men sen då jag skulle bege mig på sjukan så började det helt plötsligt regna sedan hagla och till sist snöa. Jag var sjöblöt innan jag ens hade kommit halvvägs. På sjukan tog vi ekg, lyssnade på hjärtat, tog prover. Men ingenting visade nåt fel. Och jag fick beskedet att sluta träna och äta ipren för att de inte ska göra ont. Men hur ska jag kunna äta ipren då jag inte får ont förrän jag tränar, som jag inte får göra nu?. Och så trodde han jag var alkolist?
Såhär lät det:
- Alkohol.. Dricker du aldrig? Eller dricker du jämt?
- Nja asså jag dricker väl ibland, inte SÅ ofta.
- Hm.. ofta, jaha...
Detta är verkligen inte min dag. Men jag ska spela innebandy imorn ändå. Om jag får ont eller är påväg och dö får jag lej pappa eller hans fru till att skjutsa mig på sjukan.
Bära eller brista blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0