nu kämpar vi

Nu få vi se hur denna dag kommer att gå. Nu har jag fått mig en telefontid på sjukan iaf i eftermiddag och efter det så får vi se vad dom säger riktigt. Jag behöver verkligen bli uppkollad så jag få bli bra igen. Sitta och vänta nervöst blir det nu. Hatar verkligen att prata med de jag inte känner. Jag vågar knappt ringa åt mina egna släktingar. Men det börjar släppa eftersöm hela tiden. Så det är ett stort plus av blyga jag.
Men efter jag fått mitt samtal så blir det att göra sig klar, för ikväll bär det av iväg till Malånäs för lite tårta? Och sen ska jag haffa en viss person så jag kanske få se hur sommarens framtid ser ut. Positiv eller negativ? Det återstår att se! Håller tummar och tår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0