pump pump

Inte blev det idag heller, kommer aldrig fram för att få mig en tid på sjukan. Men imorgon så ska jag bomba med samtal direkt klockan slår åtta tills jag får mig en tid. Snart ligger jag säkert död pga hjärtat/ryggen/lungorna eller vad det nu är som spökar. Och det måste fixas innan det bär av till Norsjö på innebandyturneringen annars kommer jag nog inte klara mer än en match innan jag är ute ur leken. Håller tummarna på det bästa! Och hoppas dom hittar något fel så dom kan åtgärda det. Om dom inte hittar något så blir inget åtgärdat och inte kan jag leva med smärta i min blodpump varje gång jag anstränger mig litegrann.
Vågar inte ens ta en alvedon då jag har haft ont i huvudet nu för att tänk om det blir värre?
Detta håller inte!
Bring me back to live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0